CHAI LATTE !



Idag var musiken inställd (; Så vi fick 2 timmars lunch hahah så jag och Lisa åkte typ ruchkana på nån grej..jaa det var ganska kul. Sen gick jag och Lisa gick ner till stan och jag köpte en chai latte som bara är så mumsigt ! Smaken är verkligen helt underbar..så alla som inte provat, PROVA !

Skoldagen var helt okej för att vara skola, lite trött som vanligt bara. Men sen gick allt åt "pipsvängen" ! För det första fick jag springa till upptåger i högklackat med en bauta väska som var jätte tung. Sen när jag väl kommit på tåget och det åkt en bit så har tåget framför kört på en älg och blockerat vägen. Så på tåget fick jag sitta i 25 minuter innan vi börja rulla igen och eftersom träningen börja 5 och kl var då halv 6 var jag liiite försenad. Sen fick jag springa igen till hallen och när jag äntligen var framme var det en kvart kvar av träningen så då hoppa jag den idag ;( Och jaa så fick jag traska tillbaka till stationen och ta tåget hem igen.. När jag nu var i Uppsala igen och vänta på¨min pappa så var han försenad och jag fick sitta ute i iskallt väder och vänta ! Kan det bli värre ? Ja för sen serverades korv till middag, JAG HATAR KORV ! Så alla vet.

Nu är det iaf bra jag har varit en duktig flicka och gjort alla mina läxor, fixxat & planerat in för morondagen !



               
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0