Brunast i vinter..

Från och med nästa vecka så ska jag börja sola en ggn varanan vecka eller en ggn varje vecka frå se.. Iaf så måstemåste jag vara lite brunare än alla andra i vinter, haah. ingen aning om vrf men det käns bra satt ! Så jag har massa solarium att välja mellan och vet att de är bra efter som jag provat alla ! Bäst är nog solariumet i sunnersta för där blir man bara såå brun direkt ! Fast då kostar det 70 kr per ggn vilket inte är så mycker egentligen ! Jag kan ju kanske ta ena veckan där och andra på något annat bra ställe ! hahaa SMART don't you think?
Har ju iaf grundbrunheten nu efter Barcelona, så det är bara att bygga på !
Så om några månader, I goes brownie !



Sen måste jag bara klaga lite på mina lår! ..förlåt.. hatar sj när folk klagar på sig själva och sitt utseénde när det inte ens är något endaste fel på de ! Men nu är det så att på mina lår är det fel ! När jag säger det till folk säger de bara att jag är byggd så men jag börjar faktist tvivla och bli iritterad att jag inte gör någonting åt det ! Så från och med nästa blir det NO CANY, GODSAKER & SNABBMAT eller något liknande utan bara god hälsosam mat ! Kanske kanske att jag kan unnda mig men nån godisbit på helgen någon ggn ibland men om fettet på låren ska veck så måste man ta till årtjärder! Dessutom tränar jag nästan alla dagar i veckan..ooh this sounds good !

                                                                                          

                                                                                                  
                                                                                                            ´                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0