NYÅRS AFTON!

Godmorgon

Idag är det ju nyår och jag ska till Knivsta för att fira med Thessan! Eftersom min mobil som jag ska hämta idag är på lagning så kommer det nog inga bilder förns imorn på min nyårs outfit. Men det blir iallafall en svart siden klänning med cerisa tillbehör. Jag har också bestämt mig för att ha mina nylonstrumbyxer med ränder i. Men jag kan fortfarande inte bestämma mig om vilka skor jag ska sätta på mina fötter.
Har tre att välja mellan.

Ett par vanliga enkla svarta pumps med ganska låg klack.
Ett par stövletter svarta med lite nitar och spännen på.
Ett par pumps med massa nitar och olika mönster på.
(tror det kan bli för mycket)

Dessutom vet jag inte hur jag ska ha mitt hår heller.
Vilken av de här frisyrerna tycker ni?

        

1. Lite självfall med en fin uppsättnig
2. Mitt bena med luggen åt sidorna och frächa lockar
3. Rakt och vanligt men endå elegant

Någon av de här tre blir det och jag är nog messt inne på lockigt !





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nummer 2!

2009-12-31 @ 14:26:37
URL: http://aimsohigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0