19.49



Nu har jag precis ätit och klätt på mig min mysiga mjukisdress och ska ta en lugn kväll with my familly. Dagen bestod av mycket folk.jobbigt.förminskad klocka.billga investeringar och mysig fika med Thessan på storken! Så dagen blev lyckad iaf !
 Jag köpte en ny mascara från Åhléns, ett par örhängen från bik bok och armband från gina tricot.

Men jag måste säga att GUD VA DET ÄR JOBBIGT MED ALLT DETTA FOLK PÅ STAN! Man får ju inte plats någon stans alla ska fram först och tänker bara på sig själva. Och sen klagar de på att alla andra är nonchalanta och inte säger ursäkta och liknande...phuh säger jag bara! Men det är väll sånt man får stå ut med sä här under mellan dagarna. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0