Robbinsson...


Min mobil är somsagt på lagning så ni får stå ut med mina dåliga bilder.

Någon mer än jag som tycker om Robbinsson. hahah det är ju bara så himla bra, näst efter paradise hotel förstås.
Nu har jag iaf kollat klart på robbinsson och äter just nu en mjuk pepparkaka som jag faktiskt bakat. Riktigt god om jag frå säga det själv!

Resten av kvällen kommer tillbringas på exakt samma plats som jag är nu, yees framför datan..i know i'm booring. Men det ska're bli bättring på under rästen av lovet. Men det är sen nu ska jag bara ta det lungt.
Kanske ta ett bad, raka benen, ha ansiktsmask och bara som sagt ta det lungt.

Kommer säker några mer roliga inlägg som ni bara måste läsa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0