12.08

Godmorgon & förlåt för att jag inte lagt in något inlägg på etag. har verkligen haft fullt upp.

I måndags var jag i stockholm med Jessica. hehe stockholm på mellandags rean är ingen höjdare. men det blev kul iallafall.
Jag köpte en tröja, ett par trosor & hår grejer. + en glitterspray till nyår SOM ÄR IMORN !
Efter det blev det än rätt kul handbollsträning. på tal om handboll så åker jag på cup över helgen. till Falun där Kopparcupen är. Kulit värre !

Igår så var jag och åt lunch hos min mormor & morfar och träffade mina små kusiner vanna & Wilma som det är full liv i. phust. Men det var mysigt.
På kvällen åkte jag in till stan för att träffa min käre vän Thessan för att se på bion bröllopsfotografen. Så vi köpte våra popcorn och varsin cola. Men så klart när vi ska gå in till bion så visar det sigf att kameran på just den bion har fått kortslutning och bion blir inställd. Ja vad ska man göra då lixom?

Vi fick iaf pengarna tillbaka och 2 ersättnings biljetter "som plåster på såren".
Så vi väntatde på stan i 2h för att sen se new moon. Som var SUPER BRA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0